E-kirja: Tykinlaukauksista tarkkuusammuntaan.

Lataa ekirja Tykinlaukauksista tarkkuusammuntaan – Markkinointiopas sisältöjen tulokselliseen suunnitteluun ja tehokkaaseen jakeluun digitaalisissa kanavissa.


valvefi_ekirja_tykinl_4


Jokainen meistä on joskus kokenut tilanteen, jossa vaivalla laadittu sisältö ei herätäkään kiinnostusta niissä ihmisissä, joille sen olemme laatineet.

Syyt tähän voivat olla moninaisia: oliko kohderyhmä liian laaja, jolloin sisältö ei puhutellut ketään? Vastasiko se tarpeeseen vai oliko aihe kiinnostava vain meille itsellemme? Olisiko sisältö sittenkin palvellut paremmin toisessa formaatissa?

Näihin kysymyksiin on mahdollista löytää vastauksia jo ennen sisällön laatimista ja prosessia helpottaa, kun sen pilkkoo useaan vaiheeseen:

  • Menneestä oppiminen
  • Tavoitteiden, kohderyhmien ja sisältöteemojen määrittely
  • Ostopolkujen, vuosikellon ja julkaisukalenterin suunnittelu
  • Testaaminen, uudelleenkäyttö ja analysointi.

Tämä e-kirja on tarkoitettu markkinoijille, joiden tavoitteena on tehdä kohderyhmilleen arvokasta sisältöä sekä tavoittaa ne tehokkaasti oikeissa kanavissa.

Laadukas sisältö auttaa potentiaalisia asiakkaitamme löytämään meidät, tunnistamaan pulmansa, oppimaan alasta, tuotteista ja palveluista sekä ennen kaikkea kasvattaa luottamusta meihin.

 

Kirjoittajat

Otto Niinikoski

Otto Niinikoski

Digital Marketing Lead, Valve

Otto sparraa ja kannustaa asiakkaita tekemään tavoitteellista digitaalista markkinointia kohderyhmä- ja kanavalähtöisesti. Häntä motivoi digitaalisen markkinoinnin osaamisen ja kyvykkyyksien kehittäminen yrityksissä.

Merle Karp

Merle Karp

Inbound Marketing Specialist, Valve

Merle auttaa Valveen asiakkaita saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa ja rakentamaan vahvempia suhteita sidosryhmiinsä inboundin keinoin. Hän innostuu ketterästä ja suunnitelmallisesta markkinoinnista, jossa syvä asiakasymmärrys on kaiken ydin.

  

 

Lataa ekirja täyttämällä yhteystietosi.