Webinaaritallenne: Askeleet ajatusjohtajuuden rakentamiseksi

Webinaaritallenne: Askeleet ajatusjohtajuuden rakentamiseksi (43 min)

Ajatusjohtaja on yritys, brändi tai henkilö, joka nauttii yleisönsä ja markkinansa luottamusta ja on ansainnut statuksen alansa auktoriteettina. Ajatusjohtajalla kauppa käy ja palveluista ollaan valmiita maksamaan preemiota kilpailijoihin nähden. Kuulostaa hyvältä, mutta miten ajatusjohtajaksi noustaan? Tähän kysymykseen Valve-webinaarissa parhaansa mukaan vastaavat Valveen  viestintäjohtaja Kirsi Nurmi ja sisältöstrategi Vilja Sormunen.

Webinaarissa käydään läpi muun muassa

  • miten yritys hyötyy ajatusjohtajuudesta
  • miten ajatusjohtajuutta rakennetaan systemaattisesti
  • mikä on asiantuntijoiden ja ajatusjohtajuuden suhde
  • millaisia menestystarinoita ajatusjohtajuudesta on syntynyt meillä ja maailmalla.

Lataa presentaatio ja linkki tallenteeseen oheisella lomakkeella ja poimi vinkit talteen!

Asiantuntijat

Kirsi Nurmi, Communications Director, Valve

Kirsi Nurmi

Communications Director, Valve

Viestinnän lisäksi Kirsi vastaa valvelaisten ammatillisesta kasvusta ja auttaa asiakkaitamme vaativissa viestinnällisissä tehtävissä.

Vilja Sormunen, Content Strategist, Valve

Vilja Sormunen

Content Strategist, Valve

Vilja on auttanut monia Valveen asiakkaita kasvamaan digitaalisia kanavia hyödyntäen ja urallaan ehtinyt toimimaan muun muassa Nokian Global Social Marketing Managerina.

BW_Katri_Kantola_neliö.png

Katri Kantola

Marketing Manager, Valve

Valveen markkinointipäällikkö Katri Kantola toimii totuttuun tapaan webinaarin hostina.

  

 

Tilaa esitys ja webinaaritallenne sähköpostiisi