Webinaaritallenne: Digistrategia

Järjestimme alkusyksystä 2017 webinaarisarjan "Modernin B2B-myynnin & -markkinoinnin rakennuspalikat", jonka ensimmäisessä osassa aiheena oli digistrategia. Täyttämällä tietosi pääset katsomaan 45 minuuttisen tallenteen ja saat esitysmateriaalit käyttöösi.

Webinaarisarjan tarkoituksena on tuoda  myynti- ja markkinointijohto (digi)ajantasalle esittelemällä nykyaikaisen myynnin ja markkinoinnin strategisia kokonaisuuksia.

Digistrategia-webinaarissa johdattelemme yleisömme aiheeseen maalaamalla lavealla pensselillä digiajan liiketoimintaympäristöä, jossa myynti- ja markkinointijohtajien pitäisi saada aikaan konkreettisia tuloksia vanhojen kikkojen toimiessa korkeintaan keskinkertaisesti. Myynnin ja markkinoinnin luotsaaminen on enenevissä määrin ykkösten ja nollien johtamista, jossa auttaa digistrategia, johon tukeutua. Millainen digistrategia auttaa yrityksiä menestymään verkossa? Mitä seikkoja sen luomisessa tulee huomioida?

Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastauksen, kun täytät tietosi ja katsot tallentee. Alla on esitelty webinaarin asiantuntijat.

Asiantuntijat

valve_joonasr_01-1.jpg

Joonas Rinne

Digital Evangelist, Valve

Valveen asiakkaiden liiketoimintaa digitalisoiva Joonas Rinne toimii webinaarin asiantuntijana.

marjut kytösalmi linkedin.jpg

Marjut Kytösalmi

Head of Customer Experience, Valve

Webinaarin toinen asiantuntija on aiemmin muun muassa Nokialla digitaalisesta kokemuksesta vastannut Marjut Kytösalmi, joka nykyään vastaa Valveen asiakaskokemuksesta.

katri kantola linkedn.jpg

Katri Kantola

Marketing Manager, Valve

Keskustelua johtaa Valveen markkinoinnista vastaava Katri Kantola.

  

 

Tilaa webinaaritallenne täyttämällä sähköpostisi