Webinaaritallenne I Markkinoinnin automaatio: työkaluista tuloksiin

Markkinointiteknologiaan investoidaan yrityksissä nyt entistä enemmän ja markkinoinnin automaatio on yhä useammalla suomalaisella B2B-yrityksellä jo käytössä tai hankintalistan kärjessä. Markkinoinnin automaatio ei ole kuitenkaan vain järjestelmähankinta, vaan parhaimmillaan se on tehokkaasti toimivan markkinoinnin ja asiakaspalvelun sydän.

Mutta kuinka valita juuri sinun yrityksellesi sopiva työkalu? Entä kuinka edetä käyttöönoton kanssa ketterästi, mutta hallitusti? Ja ennen kaikkea, kuinka saavutat toivotut liiketoiminnalliset hyödyt?

Tässä webinaarissa Valveen digimarkkinoinnin osaajat Joonas ja Jennica jakavat oppejaan aina strategisista valinnoista käytännön onnistumisen avaimiin. Käymme aihetta läpi seuraavien teemojen kautta:

  • Mitä on markkinoinnin automaatio ja lyhyt katsaus historiaan
  • Käyttöönotto ja onnistumisen elementit
  • Työkalujen vertailu ja vinkit valintaan
  • Käytännön oppeja ja esimerkkejä

Tilaa webinaaritallenne täyttämällä oheinen lomake.

Asiantuntijat

Valve_2017_People_Square_BW_Joonas_Rinne_WEB-1

Joonas Rinne

Director, Digital & Strategy, Valve

Joonas on digitaalisen markkinoinnin konkari, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa strategisissa hankkeissa ja vastaa Valveen digitaalisen tarjooman kehittämisestä.

BWSquare_Arvonen_Jennica_RGB

Jennica Arvonen

Inbound Marketing Strategist, Valve

Jennica on markkinoinnin moniottelija, jolta löytyy kokemusta niin markkinointiautomaatioprojektien konsultoinnista, kuin aiheen parissa työskentelystä B2B-yrityksissä.

Katri Kantola

Katri Kantola

Marketing Manager, Valve

Valveen markkinointipäällikkö Katri toimii totuttuun tapaan webinaarin hostina.

  

 

Tilaa webinaaritallenne täyttämällä yhteystietosi!