B2B-markkinoinnin johtaminen: Onko markkinoinnilla enää sijaa tulevaisuudessa? | seminaarimateriaalit

Miten suomalaiset yritysjohtajat näkevät markkinoinnin haasteet ja roolin tulevaisuudessa?

Digitaalisuus etenee laajalla rintamalla ja tulosodotukset kasvavat. Valveen liiketoimintajohtaja Sara Nikander syvähaastatteli 18 yrityksen markkinoinnista vastaavaa johtajaa eMBA-lopputyötään varten, jonka kiinnostavat havainnot haluamme jakaa alan päättäjien kanssa.

Torstaina 7.11.2019 pidetyssä seminaarissamme esittelimme tutkimuksen löydökset sekä kaksi ajankohtaista tarinaa markkinoinnista muutoksessa.

PUHEENVUOROT

Markkinoinnin tulevaisuus ja haasteet B2B-yrityksissä (myös tallenne)
Sara Nikander, Business Director, Partner, Valve
Miten suomalaiset yritysjohtajat näkevät markkinoinnin haasteet ja roolin tulevaisuudessa? eMBA-lopputyön löydökset B2B-yritysten näkökulmasta.

Case Valtra: Digitaalisen tranformaation läpivienti
Mikko Lehikoinen, VP, Sales and Marketing, Valtra
Miten saada koko yritys ja kaikki kumppanit mukaan muutokseen. Optimaalisen toimintamallin löytäminen.

Case Konecranes: B2B-markkinoinnin murros
Jari Myyryläinen, VP, Marketing and Sales Excellence, Business Area Industrial Equipment, Konecranes
Kun asiakasta ei enää tavoiteta perinteisiä kanavia pitkin. Markkinoinnin automaation pilotointi, tulokset ja opit.

Tilaa esitykset ja Sara Nikanderin puheenvuoron tallenne täyttämällä oheinen lomake!

Vieraspuhujien toiveesta, emme jaa heidän puheenvuorojaan tallenteena.

PUHUJAT

VALVE_2017_PEOPLE_square_BW_Sara_Nikander_3

Sara Nikander

Business Director & Partner, Valve

 

mikko-lehikoinen2

Mikko Lehikoinen

VP Sales and Marketing, Valtra

 

jari-myyryläinen (002)3

Jari Myyryläinen

VP, Marketing and Sales Excellence, Business Area Industrial Equipment, Konecranes

 

  

Tilaa seminaarin esitysmateriaalit täyttämällä yhteystietosi.