Webinaari 21.4. | Miten viedä tapahtumat seuraavalle tasolle?

Monessa yrityksessä on toteutettu online-tapahtumia ja webinaareja isolla syötöllä vuoden aikana. Samalla kilpailu asiakkaiden huomiosta on kiristynyt. Enää eivät yksinkertaiset online-tapahtumat tai webinaarit pelkästään riitä, vaan on luotava uudenlaisia kokonaisvaltaisia digitaalisia kosketuspintoja, jos halutaan että tapahtumat tukevat strategian toteutumista ja myyntiä riittävästi. 

Miten ottaa seuraava hyppy digiloikasta dialogi- ja kokemusloikkaan?

Tervetuloa Valveen webinaariin 21.4. klo 9.00–10.00 kuulemaan vinkit, miten kohdata sidosryhmiä mielenkiintoisella ja ammattimaisemmalla tavalla sitouttaen ja tunteita herättäen, myös etänä. 

Webinaarissa Pauliina Kuokka (Head of Events, Valve), Tommi Palvimo (CEO, Wakeone) ja Markus Valtonen (Growth Manager, Valve) keskustelevat tarkemmin seuraavista aiheista:

  • Miten kytkeä tapahtumat ja kohtaamiset kokonaisvaltaisesti yrityksen strategiaan ja myynnin vauhdittamiseen dataohjatusti?
  • Miten kohdata asiakkaat etänä merkityksellisellä ja tunteikkaalla tavalla arvoa tuottaen?
  • Miten viedä online-kohtaaminen seuraavalle tasolle?
  • Miten ymmärtää teknologioiden mahdollisuus arvokkaan digitaalisen kohtaamisen luomisessa?
  • Miksi panostukset tapahtumiin ja kohtaamisiin kannattavat myös etänä? 

Ilmoittaudu webinaariin täyttämällä oheinen lomake!

Asiantuntijat

PauliinaKuokka-verkkosivut

Pauliina Kuokka

Head of Events, Valve

Valveen tapahtumaliiketoimintayksikköä luotsaava Pauliina on lähes kymmenen vuoden ajan tapahtuma-alalla työskennellyt kokemuksellisen markkinoinnin moniosaaja ja ammattilainen. Pandemian tuomat vaikutukset ovat välittyneet monille toimialoille, jossa on huomattu odotusten  kasvaneen yritysten kyvykkyyden myötä erilaisiin digitaalisiin kohtaamisiin. Pauliina uskoo, että tämän hetken megatrendit ohjaavat yrityksiä yhä voimakkaammin kokonaisvaltaisten kohtaamisten pariin, myös etänä.

tommi_photo_bw-rev1

Tommi Palvimo

CEO, Wakeone

Tommi on immersiivisen internetin palveluyhtiö Wakeonen (osa Valve Groupia) perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on kahden vuosikymmenen kokemus tietokoneavusteisesta visuaalisesta tarinankerronnasta ja yli kymmenen vuoden kokemus pelimoottoriteknologioihin pohjautuvien B2B-konseptien kehityksestä. Tommi uskoo vakaasti että uusi teknologia tarjoaa välineitä jotka oikein käytettynä rikastavat ihmisten välistä vuorovaikutusta –  viestin sisältö on edelleen tärkeintä.

MarkusValtonen-verkkosivut-scaled-e1607686758268

Markus Valtonen

Growth Manager, Valve

Markus vastaa Valveen markkinoinnista ja myynnin kehittämisestä. Aikaisemmin hän työskenteli HubSpot-konsulttiyrityksessä ja sitä ennen Trainers' Housella yli kolme vuotta myynnin ja esimiestyön kehittämishankkeissa. Markus uskoo, että B2B-markkinoinnissa on paljon opittavaa B2C-markkinoijien tavasta kertoa tarinaa ja luoda vaikuttavia digitaalisia kohtaamisia kuluttajien kanssa. 

  

ILMOITTAUDU WEBINAARIIN