Markkinoinnin aamu: Duunaa digi kondikseen

 

Lataa Markkinoinnin aamu: Duunaa digi kondikseen -seminaarin tallenne ja presentaatio

Markkinointiteknologiaan ja merkittäviin digihankkeisiin investoidaan nyt paljon aikaa ja rahaa. Ja hyvä näin! Markkinoijien käytössä olevien keinojen lisääntyessä, uusia tapoja ja työkaluja testataan liian usein digitaalisen markkinoinnin perusasioiden kustannuksella. Älykäs sisällön, kanavien, analytiikan ja mittaamisen hyödyntäminen unohtuvat agendalla viimeiseksi.

Esimerkiksi sähköposti- ja hakukonemarkkinointi ovat edelleen monien B2B-markkinoijien mielestä tuottavimmat digitaaliset kanavat. Samoin verkkopalveluiden systemaattinen kehittäminen analytiikan avulla tuo tehokkaasti tuloksia investoinneille.

Seminaarissamme palattiin Valveen asiantuntijoiden ja vierailevien puhujien johdolla askel taaksepäin näiden tärkeimpien perusasioiden äärelle:

Otto Niinikoski, Valve - "Minulla on sisältöjä, mutta kukaan ei näe niitä." Miten suunnittelet ja jakelet sisältöjä tehokkaasti digitaalisissa kanavissa. 

Jarno Wuorisalo, Cuutio - Google löydettävyys: mistä se koostuu ja miten siihen voidaan vaikuttaa?

Mikko Piippo, Hopkins - Web-analytiikka ja sivuston kehittäminen

PUHUJAT

bwsquare_otto_niinikoski

Otto Niinikoski

Digital Marketing Lead, Valve

Otolla on yli 12 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin ja sisältöjen suunnittelusta. Puheenvuorossaan hän avaa tehokkaan sisällön suunnittelun ja jakelun keinoja digitaalisissa kanavissa. 

jarno linkedin

Jarno Wuorisalo

CEO, Cuutio 

Jarnolla on 15 vuoden kokemus yritysten digitaalisen myynnin sekä markkinoinnin kehittämisestä ja puheenvuorossaan hän kertoo, mitä yrityksen tulee ymmärtää Googlesta ja mikä rooli on ansaitulla sekä ostetulla vaikuttavuudella.

mikkopiippo_MV

Mikko Piippo

Digital Analytics and CRO consultant & partner, Hopkins

Mikko on työskennellyt vuosia digimarkkinoinnin konsulttina. Viime vuosina hän on keskittynyt erityisesti analytiikkaan ja datavetoiseen markkinointiin ja on esiintynyt mm. Sydneyn ja Melbournen Google Analytics -konferensseissa kutsuttuna puhujana. Seminaarissamme Mikko avaa analytiikan hyödyntämistä erityisesti b2b-markkinoijan näkökulmasta.

Valve_2017_People_Square_BW_Joonas_Rinne_WEB-1

Joonas Rinne

Digital Evangelist, Valve

Joonas Rinne on digitaalisen markkinoinnin moniottelija, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa strategisissa hankkeissa ja vastaa Valveen digitaalisesta tarjoomasta ja digikyvykkyyksien kehittämisestä. Seminaarissa Joonas avaa aamun puheenvuorollaan ja toimii myös tilaisuuden hostina.

  

Kurkkaa valve.fi

Tilaa seminaaritallenne ja esitysmateriaalit täyttämällä yhteystietosi.