Webinaaritallenne: Sisältömarkkinoinnin rakentaminen

Webinaaritallenne "Sisältömarkkinoinnin rakentaminen" on ladattavissa. Täytä yhteystietosi ja katso webinaari, kun sinulle parhaiten sopii!

Järjestimme alkusyksystä 2017 markkinointi- ja myyntijohdolle suunnatun viisiosaisen webinaarisarjan. Tarkoituksenamme oli tuoda  myynti- ja markkinointijohto (digi)ajantasalle esittelemällä nykyaikaisen myynnin ja markkinoinnin strategisia kulmakiviä.

Sarjan kolmannessa webinaarissa keskityimme sisältömarkkinointiin, joka on digiajan myötä saanut uusia muotoja ja kanavia. Yksinkertaistettuna hyödyllisillä blogeilla, ekirjoilla ja videoilla autetaan ja sitoutetaan liidejä ja nykyisiä asiakkaita samalla rakentaen ja syventäen suhdetta, joka parhaimmillaan kehittyy (entistä tuottoisammaksi) asiakassuhteeksi.

Tilaa tallennelinkki täyttämällä yhteystietosi ja kuuntele vinkit B2B-sisältömarkkinoinnin rakentamiseksi!

Asiantuntijat

Rindell-mv-500x500.jpg

Mikko Rindell

Marketing Manager, Lifted

Sisältöstrategin pallilta Valveelta kovaa vauhtia kasvavan hyvinvointivalmennuksia tuottavan Liftedin markkinointipäälliköksi siirtyneellä Mikko Rindellillä on vyöllään vahvat näytöt tuottoisasta sisältömarkkinoinnista.

valve_joonasr_01-1.jpg

Joonas Rinne

Digital Evangelist, Valve

Joonas Rinne auttaa Valveen asiakkaita tunnistamaan ja hyödyntämään digitalisaation mahdollisuudet erityisesti myynnissä ja markkinoinnissa.

katri kantola linkedn.jpg

Katri Kantola

Marketing Manager, Valve

Keskustelua johtaa Valveen markkinointipäällikkö Katri Kantola.

  

 

Tilaa materiaalit täyttämällä sähköpostiosoitteesi