Webinaaritallenne: Verkkonäkyvyyden kehittäminen

Webinaaritallenne "Verkkonäkyvyyden kehittäminen" on ladattavissa. Täytä yhteystietosi ja katso webinaari, kun sinulle parhaiten sopii!

Järjestimme alkusyksystä 2017 markkinointi- ja myyntijohdolle suunnatun viisiosaisen webinaarisarjan. Tarkoituksenamme oli tuoda  myynti- ja markkinointijohto (digi)ajantasalle esittelemällä nykyaikaisen myynnin ja markkinoinnin strategisia kulmakiviä.

Keskiviikkona 13.9. pidetyssä sarjan toisessa webinaarissa keskityimme verkkonäkyvyyteen ja eri keinoihin sen kasvattamiseksi. On ensiarvoisen tärkeää, että yrityksesi on löydettävissä tai esillä oikeassa paikassa oikeaan aikaan, eli potentiaalisen asiakkaan käyttämässä kanavassa silloin, kun tämä apuasi tarvitsee. On aivan sama millaisia myyntipuheita kirjoitat, mikäli asiakas ei löydä luoksesi.

Webinaarin vierailevana asiantuntijana toimi Cuution perustaja Jarno Wuorisalo, joka on jo vuosien ajan kehittänyt lukuisten yritysten verkkolöydettävyyttä. Cuution verkkopalvelun avulla yritykset voivat tehokkaasti mitata omaa löydettävyyttään ja sisältöjensä toimivuutta.

Täyttämällä yhteystietosi saat muutaman minuutin kuluttua linkin webinaaritallenteeseen sähköpostiisi.

Asiantuntijat

jarno linkedin.jpg

Jarno Wuorisalo

CEO, Co-founder, Cuutio

Webinaarin vierailevana asiantuntijana toimi verkkonäkyvyyden kymmenottelija Jarno Wuorisalo, jonka luotsaama Cuutio tarjoaa yrityksille ratkaisun oman löydettävyyden ja sisältöjen toimivuuden analysointiin.

Joonas Rinne

Joonas Rinne

Digital Evangelist, Valve

Joonas Rinne auttaa Valveen asiakkaita tunnistamaan ja hyödyntämään digitalisaation mahdollisuuksia.

katri kantola linkedn.jpg

Katri Kantola

Marketing Manager, Valve

Webinaarin keskustelua johtaa Valveen markkinoinnista vastaava Katri Kantola.

  

 

Tilaa materiaalit sähköpostiisi